Новини

У рекламній кампанії «Енергоатому» «загубилися» понад півмільйона гривень

1.jpg
FacebookTwitterTelegram

Рекламний бюджет «Енергоатому»  було освоєно за схемою справжнього сімейного підряду. […]

Рекламний бюджет «Енергоатому»  було освоєно за схемою справжнього сімейного підряду.  Мати з прес-служби енергетичного гіганта і її донька з одного з загальнонаціональних каналів сформували замовлення на піар для цього підприємства,  і самі ж його й виконали. «Енергоатом» на оборудці недорахувався більше як півмільйона гривень.

Про це ідеться у сюжеті Надії Бурдєй.


Проморолики повинна була виготовити і розмістити в ефірі загальнонаціональних телеканалів Інтер, УТ-1 та ICTV приватна компанія «Тамонтен». Та як з’ясували журналісти «Наших грошей», ця компанія існує лише на папері.

У 2012 році прес-секретарем компанії «Енергоатом» була Наталія Козлова-Прудка. Вона відповідала за медійну політику енергетичної компанії й затверджувала доцільність рекламних замовлень. Компанією «Тамонтен» у цей же час керувала дочка Козлової-Прудкої – Оксана Кадочнікова. Виходить, мати Наталя за державний кошт зробила замовлення від імені «Енергоатому», а дочка Оксана, за збігом обставин, виграла тендер і виконала це замовлення.  

Наприкінці травня «Енергоатом» у суді оскаржив рішення Держфінінспекції і довів, що всі сюжети, виготовлення яких було передбачене договором з компанією «Тамонтен», вийшли в ефір. Цю справу енергетична компанія виграла.

«В рамках цих вимог, про які написала державна фінансова інспекція, – у нас претензій до компанії «Тамонтен» немає», – зазначив голова антикорупційного комітету ДП НАЕК «Енергоатом» Олег Поліщук. Втім, окрім претензій фінансової інспекції, у цій історії про рекламне замовлення нез’ясованим залишилося питання невідповідності фактичного і задокументованого бюджетів цієї піар-кампанії. У ході співпраці «Тамонтену» з «Енергоатому» десь «загубились»  понад півмільйона гривень.

За три тижні до кінця дії рекламного договору, «Енергоатом» змінив його умови, уклавши додаткову угоду з «Тамонтеном». Обсяг замовлення скоротили з 28 програм, хронометражем 20 хв, до 19-ти. У той же час суму на оплату замовлення зменшили символічно. Згідно із ефірними довідками, один сюжет з повтором і анонсами коштує 116 тис грн. З ефіру зняли 9 сюжетів, а це – 1 млн 44 тис. грн. Проте, суму договору зменшили лише на 484 тис. грн. У результаті 560 тис грн. з рекламного замовлення творча група поклала у власну кишеню?

Нагадаємо, раніше фінансова інспекція звинуватила «Енергоатом» у перевитраті 2,2 млн грн. Ці кошти енергетична компанія мала витратити на рекламні послуги.  

За матеріалами ZIK

Будь як СБУ! Слідкуй за нами :)

Підписуйся на нашу розсилку. Лише найлютіше. Лише раз на тиждень!

І не забудь підписатись на наш YouTube та Телеграм

Маєш, що додати? Додай!

Хочеш закинути нам тему? Закинь!

Новини

Денис Бігус: Мішені Дубинського — не тільки громадські організації, а передусім донори

Журналіст-розслідувач розповів «Детектору медіа» про свої компанії, облігації і про політиків із різних таборів, які ведуть цілеспрямовану кампанію з дискредитації організацій, які мають іноземне фінансування.

Новини

День народження Демчини відгуляли поліцейські, прокурори і СБУшники на “лівих” номерах, чужих автівках та «причепі»

Наприкінці серпня в одному із ресторанів Конча-Заспи чинні та колишні правоохоронці зібралися на святкуванні дня народження Павла Демчини - ексзамглави СБУ та ексочільника т.з. “департаменту К”, Головного управління по боротьбі з корупцією та оргзлочинністю. Це зафіксували журналісти Bihus.Info.

Новини

Двоє відомих людей, яких Пальчевський називав своїми кандидатами, вже відхрестилися від нього

Відомий лікар-психіатр, дисидент Семен Глузман заявив, що лідер партії “Перемога Пальчевського” Андрій Пальчевський, який раніше назвав прізвище Глузмана в контексті першого трійки своєї політсили, не пропонував йому балотуватися на місцевих виборах разом з ним. Про це йдеться в розслідуванні Bihus.Info