Новини

Фіктивні компанії, які розпиляли 100 мільйонів, згодом допомогли народитись телеканалу «112» Захарченка

1.jpg
FacebookTwitterTelegram

Пов’язані між собою фіктивні компанії розпиляли понад 100 млн грн. […]

Пов’язані між собою фіктивні компанії розпиляли понад 100 млн грн. бюджетних коштів на рекламі до Євро-2012.

Про це йдеться в сюжеті Надії Бурдєй.

У 2011-2012 рр. компанія «Смарт Студіо» отримала тендерних підрядів на 38 млн грн, «Медіапрофіт» – 23 млн. грн, «ЄС комюнікейшн груп» – 15 млн грн., а «Тамонтен» – 25 млн грн.

Як з’ясувала телепрограма «Наші гроші», фірми існують лише на папері і записані на підставних осіб. Зокрема, номінальною власницею, «Тамонтену» виявилась 70-річна Ірина Дрюкова, яка ніколи не займалась бізнесом. Нагадаэмо, Держфінінспекція у ході перевірки встановила, що державний «Енергоатом» сплатив «Тамонтену» 2,2 млн грн. за рекламу, яка не була ніде розміщена.

Колишня сусідка Дрюкової Лариса Морозова записана власницею ТОВ «Медіапрофіт» (стала власницею впритул перед початком тендерів), однак за її ж словами, ніколи про це не чула, і в жодних тендерах участі не брала.

Прописаний разом із Морозовою Віталій Морозов є власником фірми «ЄС комюнікейшн груп», а його бізнес-партнери володіють компанією «Смарт студіо».

Окрім того, раніше Віталій Морозов допоміг у створенні телеканалу «112», який пов’язаний із менеджерами екс-міністра МВС Віталія Захарченка.

Засновані ним «Аріадна ТВ», «Новий формат ТВ» і «Партнер ТВ» дивним чином отримали дефіцитні ліцензії на цифрове мовлення, а згодом передали їх новоствореному телеканалу «112».

Будь як СБУ! Слідкуй за нами :)

Підписуйся на нашу розсилку. Лише найлютіше. Лише раз на тиждень!

І не забудь підписатись на наш YouTube та Телеграм

Маєш, що додати? Додай!

Хочеш закинути нам тему? Закинь!

Блоги

Спростувати неможливе: розбір рішення суду по Семочку і арешт як тиск на редакцію

В жовтні 2020-го журналісти Bihus.Info отримали рішення суду у справі проти ексзаступника голови служби зовнішньої розвідки Сергія Семочка. У рішенні суддя став на бік ексчиновника, який, щоб викрутитись, відрікся від родичів. Суддя за одне засідання задовольнив абсолютно абсурдні вимоги Семочка щодо спростування, а на додачу - допоміг заарештувати рахунки телеканалу "24" та журналістів Bihus.Info, порушивши їхнє право на апеляційне оскарження.

Ми вплинули

Суд визнав винними оцінювачок у справі Микитася з cюжету Bihus.Info

Суд визнав винними двох оцінювачок Алісу Гринчук та Олену Солому, яких НАБУ і САП підозрювали у причетності до схеми з “квартирним самообміном” Нацгвардії. Йдеться про справу щодо організації колишнім народним депутатом Максимом Микитасем заволодіння понад 81 млн грн Національної гвардії України. Про цю схему в грудні 2017-го розповідали журналісти Bihus.Info.