Новини

ЗМІ «за великі гроші» пропонують мовчати про скандал навколо тендерів

bihusjpg1.jpg
FacebookTwitterTelegram

Державна компанія ПАТ «Укртрансгаз» сплатила понад 2,5 мільярди гривень чотирьом […]

Державна компанія ПАТ «Укртрансгаз» сплатила понад 2,5 мільярди гривень чотирьом компаніям, заснованим охоронцями й пенсіонерами. Про це йдеться у розслідуванні журналіста програми «Тендер News» на ТВі Дениса Бігуса, повідомила сьогодні «Українська правда» та інші ЗМІ.

Всі чотири фірми розташовані за однією фактичною адресою у Донецьку, а їх засновники – підставні особи, близько знайомі один із одним.

Гроші, сплачені «прокладками», перераховувалися на транзитну фірму, на яку також перераховувалися мільйонні суми підприємства з групи «Металл Юніон» донецького бізнесмена Руслана Циплакова.

Циплаков, окрім бізнесу, заснував та очолює разом із молодшим сином Віктора Януковича спортивну команду Ferrari Team Ukraine.

Пізніше в ЗМІ з’явилась інформація про те, що окремим виданням пропонують гроші за непоширення інформації про скандал навколо тендерів. Зокрема до «Української правди» зверталися з двох непов’язаних між собою джерел з пропозицією зняти новину про журналістське розслідування щодо державної компанією за «дуже великі гроші».

Крім того, автор розслідування, журналіст телеканалу ТВі Денис Бігус у своєму Фейсбуці написав, що новина за матеріалами його розслідування зникла з сайтів «ТСН», «Фокус» та «Gazeta.ua». Водночас, станом на 15:00, на сайті “Фокусу” відповідна новина є.

Як відомо, сайт «ТСН» входить до сфери впливу Ігоря Коломойського, журнал «Фокус» – бізнесмена Бориса Ложкіна. Видання «Gazeta.ua» пов’язували з колишнім заступником глави секретаріату президента Віктора Ющенка Іваном Васюником.

Нагадаємо, шо напередодні, Денис Бігус з’ясував, що фірми “Укртурборемонт”, “Турболінкс”, “Турботрейд” та “Промінвеставтоматика” з часу їх заснування отримали на тендерах майже 2,5 млрд грн. Усі тендери, в яких брали участь ці чотири компанії, проводилися винятково в системі державної компанії ПАТ “Укртрансгаз” та його дочірніх підприємств. Більше того, у всіх досліджених випадках ці чотири компанії були єдиними учасниками тендерів, конкуруючи тільки між собою.

Будь як СБУ! Слідкуй за нами :)

Підписуйся на нашу розсилку. Лише найлютіше. Лише раз на тиждень!

І не забудь підписатись на наш YouTube та Телеграм

Маєш, що додати? Додай!

    Хочеш закинути нам тему? Закинь!

      Новини

      Юридична допомога для журналістів: куди і як повідомляти про воєнні злочини окупантів та порушення чиновників

      Юридичний проект “Свої Люди” від Bihus.Info відновлює роботу. Журналісти та громадські активісти зі всіх регіонів України можуть звернутися по допомогу з написанням заяв та скарг, допублікаційною експертизою та правовими консультаціями, а також за супроводом у судових справах.

      Новини

      Касація скасувала рішення судів, які змушували журналістів спростовувати розслідування про Семочка

      14 грудня 2022 року Верховний суд (Касаційний цивільний суд) скасував усі рішення попередніх інстанцій по справі “Семочко проти журналістів”, якими телевізійне розслідування про Сергія Семочка було визнане недостовірним та підлягало спростуванню, і скерував справу на повторний розгляд в першу інстанцію, тобто “з нуля”.

      Ми вплинули

      Лебедина пісня: перед ліквідацією ОАСК “роздав” мільйони суддям, люстрованим та екс-заступнику Генпрокурора

      За час воєнного стану Окружний адміністративний суд м. Києва прийняв низку рішень про багатомільйонні виплати посадовцям, поновлення люстрованих та майже мільйонну виплату “судді Майдану”, а також скасував санкції щодо підприємства з “російським слідом”. Про це йдеться у розслідуванні Данила Мокрика для Bihus.Info.