Новини

Кропачов звинуватив програму “Наші гроші з Денисом Бігусом” у обшуках (відповідь програми)

FacebookTwitterTelegram

Бізнесмен Віталій Кропачов звинуватив програму “Наші гроші з Денисом Бігусом” у обшуках, які Національне антикорупційне бюро провело в офісах та будинку бізнесмена.

Звинувачення і обіцянка судитись містяться у заяві від імені компанії Кропачова “Укрдонінвест”, яку опублікували низка видань.

“Представители спецслужбы, нарушая законодательство и раскрывая тайну следствия, слили журналисту информацию про IP-адрес компании “Триалтрейд”, участвовавшей в тендере системы ProZorro. Так как данный IP-адрес связан с бизнес-центром по столичному адресу ул. Богдана Хмельницкого, 26, журналисты программы “Наши Гроши” заявили, что нынешний собственник бизнес-центра Виталий Кропачев связан и является собственником данной компании. В результате, основываясь на данных, озвученных журналистами, во всем бизнес-центре и на домашних адресах Кропачева были проведены обыски детективами НАБУ”, – сообщили в “Укрдонинвесте”.

Компанія переконана, що журналісти поширили недостовірну інформацію щодо компанії “Тріалтрейд” і її зв’язок із бізнесменом і вимагають спростування.

Натомість автор і ведучий програми Денис Бігус зазначив: “Фальстарт, Віталій Валерійович”.

Програма “Наші гроші”, яка вийшла в ефір 15 січня (дивіться щопонеділка о 21.30 на 24 каналі, до речі)  не містила жодної згадки про компанію “Тріалтрейд” взагалі, і, логічно, про її зв’язок із офісом Віталія Кропачова.

Програма була присвячена іншій оборудці, а саме вугільним пластам, кількох держшахт. У 2012 році ці пласти отримало оточення Віктора Януковича. Після Революції замість повернення у держвласність потрапили до компаній, які шахтарі пов’язують із Віталієм Кропачовим. “Тріалтрейду”, до речі, серед них знов таки немає.

У зв’язку з цим колектив програми з нетерпінням очікує, коли отримає будь-яку офіційну інформацію щодо позову (станом на момент публікації вона відсутня, існує лише публікація у ЗМІ).

Після виходу сюжету, слідчі дійсно обшукали офіс Кропачова, але в рамках іншої кримінальної справи: НАБУ підозрює посадовців ДП “Селидіввугілля” у зловживаннях при закупівлях у компаній, які пов’язує із Кропачовим.

“З одного боку завжди приємно чути, що наше розслідування активізувало увагу НАБУ до когось з наших героїв. Особливо коли він сам про це говорить. Однак у даному випадку складається враження, що пан Кропачов просто намагається дискредитувати дії НАБУ, приписавши їм якісь витоки інформації, хоча у нас взагалі була інша тема”, –  повідомив ведучий програми.

“Водночас хочу висловити подяку пану Кропачову, надана ним у цій заяві та кількох інтерв’ю змістовна інформація (в тому числі і стосовно IP-адрес) нас надзвичайно зацікавила. Ми дослідили цю тему і вже в найближчому ефірі компанія “Тріалтрейд” дійсно з’явиться”, – підсумував Бігус.

Користуючись нагодою програма звертається до Національного антикорупційного бюро: “Зливи”, угу… Хоч відповідь на офіційний запит дайте, а?”

Будь як СБУ! Слідкуй за нами :)

Підписуйся на нашу розсилку. Лише найлютіше. Лише раз на тиждень!

І не забудь підписатись на наш YouTube та Телеграм

Маєш, що додати? Додай!

    Хочеш закинути нам тему? Закинь!

      Новини

      Партнер Єрмака, після його призначення в ОП, почав активно входити в бізнес Столара-Медведчука

      Бізнес-партнер очільника Офісу Президента Андрія Єрмака Артем Колюбаєв з 2019 року почав активно входити співзасновником в компанії, пов’язані з обраним від “ОПЗЖ” нардепом Вадимом Столаром і підозрюваним у державній зраді ексдепутатом Віктором Медведчуком. Про це йдеться в розслідуванні Bihus.Info.

      Новини

      Юридична допомога для журналістів: куди і як повідомляти про воєнні злочини окупантів та порушення чиновників

      Юридичний проект “Свої Люди” від Bihus.Info відновлює роботу. Журналісти та громадські активісти зі всіх регіонів України можуть звернутися по допомогу з написанням заяв та скарг, допублікаційною експертизою та правовими консультаціями, а також за супроводом у судових справах.

      Новини

      Касація скасувала рішення судів, які змушували журналістів спростовувати розслідування про Семочка

      14 грудня 2022 року Верховний суд (Касаційний цивільний суд) скасував усі рішення попередніх інстанцій по справі “Семочко проти журналістів”, якими телевізійне розслідування про Сергія Семочка було визнане недостовірним та підлягало спростуванню, і скерував справу на повторний розгляд в першу інстанцію, тобто “з нуля”.