Ми вплинули

Фонд держмайна скасував результати конкурсу з продажу військового НДІ

1.jpg
FacebookTwitterTelegram

Фонд державного майна скасував результати конкурсу з продажу 94,4% акцій […]

Фонд державного майна скасував результати конкурсу з продажу 94,4% акцій ПАТ “Науково-дослідний інститут електромеханічних приладів”, йдеться у повідомленні підприємства.

Результати аукціону скасовано на підставі ухвали Печерського районного суду міста Києва від 7 жовтня 2015 по справі 757/36982/15-к щодо вилучення оригіналів документів, які стосуються проведення цього конкурсу, а також іншої Ухвали Печерського районного суду щодо накладення арешту на пакет акцій товариства.

Кримінальне провадження щодо дій посадових осіб Фонду було відкрите після того, як  держпідприємство провело аукціон щодо приватизації інституту електромеханічних приладів. До вартості статутного капіталу держпідприємства не увійшла ані вартість земельної ділянки, площею 7,1 га – 82 млн грн, ані ринкова вартість майна – 122 млн грн. 

Раніше, журналісти програми Наші гроші з’ясували, що директор Науково-дослідного інституту Аршак Сарухунян ще до офіційного оголошення конкурсу на приватизацію  – намагався продати приміщення інституту своїм компаніям.  Таку ж схему у 2006-2010-му роках він проводив, коли очолював державний електромеханічний завод «Фотон». В процесі управління заводом – переписав нерухомість  об’єкта на свої фірми. 

 

 

Будь як СБУ! Слідкуй за нами :)

Підписуйся на нашу розсилку. Лише найлютіше. Лише раз на тиждень!

І не забудь підписатись на наш YouTube та Телеграм

Маєш, що додати? Додай!

    Хочеш закинути нам тему? Закинь!

      Ми вплинули

      Держаудитслужба підтвердила ймовірну переплату на закупівлі респіраторів і передала матеріали поліції

      Після звернення юристів проєкту “Свої люди” (Bihus.Info) cпільно з ГО “Закарпатська варта” Держаудитслужба перевірила закупівлю респіраторів 8-ю міською лікарнею Львова і виявила ймовірну переплату у розмірі 148 тис грн.

      Ми вплинули

      Юрист проєкту “Свої Люди” допоміг журналістці виграти суд проти селищного голови – “ворога преси-2021”

      Суд відмовив Печенізькому селищному голові Олександру Гусарову у спростуванні журналістського матеріалу і стягненні з газети “Печенізький край” моральної шкоди в розмірі 5 000 грн. 

      Новини

      Bihus.Info з’ясували за скільки олігархи скупили у держави обленерго

      Журналісти отримали від Фонду держмайна документи, в яких описано: коли і за скільки держава продала олігархам обленерго. Виявилось, що під час продажу обленерго оцінили (і продали) в рази дешевше, ніж нині переоцінили при встановленні додаткового тарифу на ремонт електромереж.