Новини

Держчиновники з Дніпропетровщини заробляють на державному майні

bihusjpg1.jpg
FacebookTwitterTelegram

Завдяки старанням винахідливих підприємців і чиновників із Дніпропетровщини, ремонт відомчого […]

Завдяки старанням винахідливих підприємців і чиновників із Дніпропетровщини, ремонт відомчого готелю на березі Чорного моря обернувся збитками для України і мільйонними прибутками для приватної фірми.

Як з’ясували журналісти, керівники державних підприємств і власники приватних фірм мали причетність до низки угод, за якими може критися злочинна схема.

Феодосійський готель «Ай-Петрі», що розташований за якихось 15 метрів від моря, належить Криворізькому державному підприємству «Промислово-металургійний консалтинг» («ПМ Консалтинг»). Після того, як його невдало намагалися реконструювати із залученням приватних грошей, учасники оборудки відсудили у держави штрафів на 37 мільйонів гривень.

У грудні 2010 року «ПМ Консалтинг» домовилось з приватним підприємством «Палісса Тревел» про реконструкцію готелю – щоби отримувати з туристів більше грошей за покращені номери. Ремонт за рекордні чотири місяці мало зробити само підприємство «ПМ Консалтінг», а «Палісса Тревел»  лише зобов’язалось рекламувати оновлений готель.

Не маючи власних грошей на ремонт, «ПМ Консалтинг» залучило інше державне підприємство – «Кривбаспромводопостачання», яке є постачальником питної води мешканцям Дніпропетровщини.

Ремонт так і не зробили. А тим часом «Палісса Тревел» всю зиму (так за документами!) рекламувало літній відпочинок у не оновленому «Ай-Петрі». За документами, наданими суду, «Палісса Тревел» за це перерахувало 10 мільйонів гривень передоплати приватній фірмі – ТОВ «Вебпресс Дніпро».

Лише через два роки, у листопаді 2012-го, «Палісса Тревел» подало позов проти «ПМ Консалтинг», аби отримати за свої втрати 61 мільйон гривень. Але Дніпропетровський госпсуд вирішив, що у «ПМ Консалтинг» мають вирахувати лише 37 мільйонів.

Тоді «ПМ Консалтінг» заявив, що переуступив свій борг іншій фірмі, ТОВ «Гарт». А ТОВ «Гарт» подав у суд на «Кривбаспромводопостачання».

Як з’ясувалося, «Кривбаспромводопостачання» не змогло оплатити борг.

При цьому журналісти виявили, що директори державних підприємств і керівники згаданих комерційних фірм добре знайомі. Колишній і нинішній власники ПП «Палісса Тревел» Олександр Корінний і Кирило Хведелідзе та Андрій Камінський (керівник «ПМ Консалтинг» до грудня 2012 року, а тепер депутат Дніпропетровської міськради від Партії регіонів) у різний час були власниками одного і того самого ТОВ «Драгмейстер».

Крім того, Камінський і Хведелідзе в один час були фактичними власниками ТОВ «Агротрейд» (щоправда, Камінський володів цим товариством за «посредництва» ТОВ «Фактор Д»).

А екс-керівник «Кривбаспромводопостачання» Олексій Прохоров, як виходить з документів, був власником приватної фірми, яка пізніше належала власникові «Вебпресс Дніпро» (рекламної агенції)  і  власниці ТОВ «Гарт» (колектора боргів).

Будь як СБУ! Слідкуй за нами :)

Підписуйся на нашу розсилку. Лише найлютіше. Лише раз на тиждень!

І не забудь підписатись на наш YouTube та Телеграм

Маєш, що додати? Додай!

    Хочеш закинути нам тему? Закинь!

      Новини

      Партнер Єрмака, після його призначення в ОП, почав активно входити в бізнес Столара-Медведчука

      Бізнес-партнер очільника Офісу Президента Андрія Єрмака Артем Колюбаєв з 2019 року почав активно входити співзасновником в компанії, пов’язані з обраним від “ОПЗЖ” нардепом Вадимом Столаром і підозрюваним у державній зраді ексдепутатом Віктором Медведчуком. Про це йдеться в розслідуванні Bihus.Info.

      Новини

      Юридична допомога для журналістів: куди і як повідомляти про воєнні злочини окупантів та порушення чиновників

      Юридичний проект “Свої Люди” від Bihus.Info відновлює роботу. Журналісти та громадські активісти зі всіх регіонів України можуть звернутися по допомогу з написанням заяв та скарг, допублікаційною експертизою та правовими консультаціями, а також за супроводом у судових справах.

      Новини

      Касація скасувала рішення судів, які змушували журналістів спростовувати розслідування про Семочка

      14 грудня 2022 року Верховний суд (Касаційний цивільний суд) скасував усі рішення попередніх інстанцій по справі “Семочко проти журналістів”, якими телевізійне розслідування про Сергія Семочка було визнане недостовірним та підлягало спростуванню, і скерував справу на повторний розгляд в першу інстанцію, тобто “з нуля”.