Блоги

Денис Бігус: Нацрада не замовляла розслідування про канал «112 Україна»

bihusjpg1.jpg
FacebookTwitterTelegram

Журналіст-розслідувач, ведучий програми «Наші гроші» Денис Бігус заперечує звернення до нього в 2015 році Нацради з питань телебачення і радіомовлення з проханням провести журналістське розслідування щодо телеканалу «112 Україна».

Нагадаємо, в плані дій із захоплення контролю над «112 Україна», який, за словами народного депутата Сергія Лещенка, розроблений представниками оточення президента Петра Порошенка, значиться необхідність замовити журналістське розслідування, що стосується створення телеканалу «112 Україна», його фінансового стану та джерел фінансування, особистості його власника Андрія Подщіпкова і його відносин з екс-главою МВС часів Януковича Віталієм Захарченком і т.д. У цьому пункті в якості можливого виконавця зазначено ім’я Дениса Бігуса.

“Замовляти у мене розслідування історично намагалися 0,05 чоловікоодиниць. З огляду на моє глибоке несприйняття подібного. 0,05 – це всякі дивні піарники, які пишуть мені в Facebook. Мені іноді накидають якісь цікаві теми і фактаж, це так. Якщо він достовірний, цікавий і формат – то я можу взяти його в роботу”, – каже журналіст.

Що стосується каналу «112 Україна», Бігус відповів так: “Я не пам’ятаю, коли там з’явилася погано намальована схема з Подщіпковим, до 15 червня (дата на цьому листі) або після. Але мені її зі словами “о, дивись, може вам тема” надіслало чоловік 10. Дуже різних і всі не з Нацради. Але нам було неформат, тому що ми тоді взагалі в основному з тендерами працювали”.

У свою чергу Катерина Котенко, якій також було адресовано лист з рекомендаційними діями щодо телеканалу, повідомила, що з іншими членами Нацради листувалася багато, але конкретно такого листа не було. “Думаю, що це компіляція. Ми дійсно обмінювалися листами. Це компіляція певних фактів і домислів. Там є фактаж про регіон і ліцензії певні, все інше дуже дивне”, – сказала вона.

Як відомо, минулого тижня Нацрада з ТБ і радіомовлення в черговий раз (21-й) відмовила регіональним компаніям, які ведуть мовлення в цифровому багатоканальному мультиплексі МХ-5 з емблемою «112 Україна» – «Аріадна ТВ», «Лідер ТВ», «Партнер ТВ»,«ТВ Вибір»,«Новий формат ТВ» – в переоформленні ліцензій в частині зміни програмної концепції мовлення. Регулятор пояснює це тим, що такі зміни не відповідають умовам ліцензій мовників, які вони отримали на конкурсі.

У свою чергу на «112 Україна» заявили, що канал уже три роки живе в умовах тиску з боку Нацради та інших органів, мета яких – “впливати на редакційну політику телеканалу в інтересах окремих фінансово-політичних груп”.

Пізніше в ефірі телеканалу Лещенко заявив, що зараз на українському медійному полі йде «зачистка» і, зокрема, проблеми з ліцензією каналу, на його думку, створені штучно для того, щоб тримати його «на гачку». Нардеп також повідомив, що у нього є план по захопленню контроля над «112 Україна», який він оприлюднив 30 січня.

Телекритика.

Будь як СБУ! Слідкуй за нами :)

Підписуйся на нашу розсилку. Лише найлютіше. Лише раз на тиждень!

І не забудь підписатись на наш YouTube та Телеграм

Маєш, що додати? Додай!

    Хочеш закинути нам тему? Закинь!

      Новини

      Комунальні “Харківські тепломережі” віддали 150 млн оточенню свого ж директора

      150 млн грн за півроку. Саме на таку суму отримала підрядів від комунального підприємства “Харківські теплові мережі” новенька фірма, яка пов’язана з керівником цього підприємства Василем Скопенко.

      Новини

      “Фінансова опора”: у 2020-му “Голос” спонсорували співробітники мережі дитячих мовних курсів 

      У 2020-му році на рахунок партії «Голос» надійшло понад 500 тисяч гривень. Така сума вказана у двох останніх звітах політсили – за перший та другий квартали 2020 року. Серед донорів – жителі Києва, Харкова, Запоріжжя та Кам’янця-Подільського. Дехто з них «закинув» партії 31 гривню, а дехто – майже 200 тисяч. Найбільш «мажорними» донорами виявилися співробітники мережі дитячої мовної школи Green Country, які «підтримали» політсилу на понад півмільйона гривень. Серед співзасновників закладу – Наталя Лотоцька, дружина екскандидата від “Голосу”, одного з засновників мережі «Опора» та члена Центральної виборчої комісії Андрія Гевка.

      Новини

      Як викладачі Київського національного університету культури і мистецтв Поплавського у 2020-му спонсорували партію Поплавського

      Понад один мільйон гривень – саме стільки у 2020 році “Аграрна партія” офіційно отримала від своїх донорів. Прихильники політсили перераховували від 450 гривень до 200 тисяч. Найбільш щедрими та активними прихильниками партії стали викладачі та співробітники Київського національного університету культури і мистецтв, президентом якого є Михайло Поплавський. Можливо, це пов’язано з тим, що у тому ж році головою “Аграрної партії” став… Михайло Поплавський.