Денис Бігус: Нацрада не замовляла розслідування про канал «112 Україна»

Журналіст-розслідувач, ведучий програми «Наші гроші» Денис Бігус заперечує звернення до нього в 2015 році Нацради з питань телебачення і радіомовлення з проханням провести журналістське розслідування щодо телеканалу «112 Україна».
Денис Бігус: Нацрада не замовляла розслідування про канал «112 Україна»

ДЕНИС

БІГУС

Всі тексти автора

Нагадаємо, в плані дій із захоплення контролю над «112 Україна», який, за словами народного депутата Сергія Лещенка, розроблений представниками оточення президента Петра Порошенка, значиться необхідність замовити журналістське розслідування, що стосується створення телеканалу «112 Україна», його фінансового стану та джерел фінансування, особистості його власника Андрія Подщіпкова і його відносин з екс-главою МВС часів Януковича Віталієм Захарченком і т.д. У цьому пункті в якості можливого виконавця зазначено ім'я Дениса Бігуса.

"Замовляти у мене розслідування історично намагалися 0,05 чоловікоодиниць. З огляду на моє глибоке несприйняття подібного. 0,05 - це всякі дивні піарники, які пишуть мені в Facebook. Мені іноді накидають якісь цікаві теми і фактаж, це так. Якщо він достовірний, цікавий і формат - то я можу взяти його в роботу", - каже журналіст.

Що стосується каналу «112 Україна», Бігус відповів так: "Я не пам'ятаю, коли там з'явилася погано намальована схема з Подщіпковим, до 15 червня (дата на цьому листі) або після. Але мені її зі словами "о, дивись, може вам тема" надіслало чоловік 10. Дуже різних і всі не з Нацради. Але нам було неформат, тому що ми тоді взагалі в основному з тендерами працювали".

У свою чергу Катерина Котенко, якій також було адресовано лист з рекомендаційними діями щодо телеканалу, повідомила, що з іншими членами Нацради листувалася багато, але конкретно такого листа не було. "Думаю, що це компіляція. Ми дійсно обмінювалися листами. Це компіляція певних фактів і домислів. Там є фактаж про регіон і ліцензії певні, все інше дуже дивне", - сказала вона.

Як відомо, минулого тижня Нацрада з ТБ і радіомовлення в черговий раз (21-й) відмовила регіональним компаніям, які ведуть мовлення в цифровому багатоканальному мультиплексі МХ-5 з емблемою «112 Україна» - «Аріадна ТВ», «Лідер ТВ», «Партнер ТВ»,«ТВ Вибір»,«Новий формат ТВ» - в переоформленні ліцензій в частині зміни програмної концепції мовлення. Регулятор пояснює це тим, що такі зміни не відповідають умовам ліцензій мовників, які вони отримали на конкурсі.

У свою чергу на «112 Україна» заявили, що канал уже три роки живе в умовах тиску з боку Нацради та інших органів, мета яких - "впливати на редакційну політику телеканалу в інтересах окремих фінансово-політичних груп".

Пізніше в ефірі телеканалу Лещенко заявив, що зараз на українському медійному полі йде «зачистка» і, зокрема, проблеми з ліцензією каналу, на його думку, створені штучно для того, щоб тримати його «на гачку». Нардеп також повідомив, що у нього є план по захопленню контроля над «112 Україна», який він оприлюднив 30 січня.

Телекритика.