Блоги

Денис Бігус і Кирило Лукеренко залишають ТВі

bihusjpg1.jpg
FacebookTwitterTelegram

Редактор програми журналістських розслідувань «Знак оклику» Кирило Лукеренко (на фото) […]

Редактор програми журналістських розслідувань «Знак оклику» Кирило Лукеренко (на фото) та журналіст розслідувальних програм Денис Бігус, переможець конкурсу «Честь професії», звільняються з каналу ТВі. Цю інформацію бюро «Свідомо» «Телекритиці» підтвердив пан Лукеренко.

«Ми робили розслідування (зміни власності каналу ТВі. – ТК) зі “Знаком оклику” і подумали, що в ситуації, яка склалася, нелогічно залишатися», – пояснив пан Лукеренко причини звільнення.

«Сказати, що я сказав і залишитися після цього працювати було б як мінімум трохи дивно», – написав на своїй сторінці у Facebook Денис Бігус.

Про рішення з приводу роботи на ТВі інших журналістів розслідувальних програм «Знак оклику» і «Тендер-ньюз» панові Лукеренку наразі невідомо. «Хтось іще може вирішити (піти чи залишитися. – ТК). У кожного своя ситуація: діти, кредити…», – каже він.

Ведуча «Тендер-ньюз» Наталія Седлецька сказала «Свідомо», що не готова коментувати своє майбутнє на каналі.

Сам Кирило Лукеренко має багато планів, але конкретних пропозицій щодо подальшої роботи поки не має.

Нагадаємо, журналісти «Знаку оклику» і «Тендер-ньюз» Наталія Седлецька, Денис Бігус, Тетяна Шустрова, Любомир Ференс і Максим Савчук провели власне розслідування щодо законності передачі контролю над телеканалом. Свої висновки вони оприлюднили у спецвипусках програм, що вийшли 30 квітня у вечірньому ефірі ТВі. З розслідування випливає, що Олександр Альтман, який називає себе новим власником ТВі, не надав жодних доказів цього та має борги за споживчими кредитами.

Новопризначений гендиректор ТВі Артем Шевченко, який є ведучим «Знаку оклику», заявив, що не вважає матеріал зробленим професійно, але погоджується на його оприлюднення, щоб не перешкоджати діяльності своїх журналістів.

Раніше, 29 квітня, 32 журналісти ТВі заявили про своє звільнення з каналу, оскільки не можуть гарантувати своєму глядачеві надання об’єктивної та неупередженої інформації і вважають, що люди, які називають себе новими власниками та менеджерами телеканалу, зруйнували репутацію ТВі.

За матеріалами “Телекритики”

Будь як СБУ! Слідкуй за нами :)

Підписуйся на нашу розсилку. Лише найлютіше. Лише раз на тиждень!

І не забудь підписатись на наш YouTube та Телеграм

Маєш, що додати? Додай!

    Хочеш закинути нам тему? Закинь!

      Блоги

      Що не так з “Партією Шарія”: від нелегального фінансування до державної зради

      1 жовтня команда Bihus.Info виграла суд проти мережі заправок БРСМ, які фігурували в сюжеті про нелегальне фінансування “Партії Шарія”. У продовження історії юристи Bihus.Info розповіли про 3 ключові порушення в діяльності політсили і її лідера.

      Новини

      Нардеп від “Слуги народу” збрехав, пояснюючи мільйонні статки матері

      Сестра народного депутата від “Слуги народу” Андрія Клочка, статками якої він раніше пояснював походження нерухомості на мільйони гривень у матері, офіційно заробляє 10 тисяч гривень на місяць, мешкає на Троєщині і ніколи не мала бізнесу. Про це йдеться в сюжеті Марії Землянської для Bihus.Info.

      Новини

      “Слугу народу” у 2020-му на мільйони фінансували продавець з ринку, кандидат від Порошенка і бухгалтерки з “хрущовок”

      Журналісти Bihus.Info проаналізували фінансовий звіт політичної партії “Слуга народу” за 3 квартал 2020-го, який нещодавно було оприлюднено на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції. Аналіз показав, що партію на мільйони гривень фінансували люди, які про це або не знали, або найімовірніше не мали змоги вносити настільки великі суми на партійний рахунок.